Kinderfeestje   |   Uitnodiging   |   Jubileum   |   Communie   |   Geboorte   |   Verhuizing   |   Dankkaarten   |   Kerst

LOGO

Vragen en antwoorden

De antwoorden op de meestgestelde vragen. Is er iets niet duidelijk of staat je vraag hier niet bij, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je krijgt snel antwoord want we helpen je graag!

Kan ik een ontwerp opslaan om later pas te bestellen?

Zeker. Ontwerp de kaart en kies voor 'bekijken en opslaan'. In de stap erna vul je je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail met een link naar je ontwerp zodat je de kaart op een ander moment weer kan bekijken en kunt aanpassen. Dit verplicht je nog tot niets, je kunt altijd later besluiten wel of niet kaarten met je ontwerp te bestellen. Je ontwerp blijft een aantal weken beschikbaar. Wil je het kaartontwerp langer bewaren, neem dan even contact op.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Zie de pagina: Levertijden

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Kleinere bestellingen die in een brievenbusenvelop passen verzenden we als brievenbuspost en worden door de postbode van PostNL door de brievenbus gedaan (je hoeft er dus niet voor thuis te blijven). Grotere bestellingen laten we de door de pakketdiensten van PostNL en DHL bezorgen.

Ik wil graag enveloppen bij de kaarten bestellen, kan dat?

Ja, bij de grotere maten ansichtkaarten en de vouwkaarten, zijn optioneel enveloppen te bestellen. Dit kun je eenvoudig aanvinken op de bestelpagina. Bij de ansichtkaarten in het gewone formaat leveren we geen enveloppen. Wil je deze toch in een envelop versturen dan kun je die gemakkelijk bij een winkel in de buurt krijgen. Het formaat van de ansichtkaart is A6, de bijpassende envelop heet C6.

Wat betekent dat, 100% tevredenheidsgarantie?

100% tevredenheidsgarantie betekent dat we er alles aan doen om je kaarten zo mooi mogelijk te drukken en dat we ons inspannen om ze snel bij je in huis te hebben. En dat we een goede oplossing zoeken als je fotokaarten niet helemaal voldoen aan je verwachtingen. Is het onze fout, dan zorgen we natuurlijk kosteloos voor nieuwe kaarten. Heb je zelf een foutje gemaakt, dan proberen we samen tot een oplossing te komen. Is een kaart niet helemaal naar wens maar verwachten wij dat het opnieuw afdrukken geen betere kaart gaat opleveren, dan krijg je je geld terug.

Het terugsturen van een bestelling

Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan dan hopen we dat je eerst even contact opneemt zodat we de problemen samen kunnen oplossen.
Als je de bestelling wilt terugsturen, dan kan dat als volgt: stop de inhoud terug in de originele verpakking en plak deze stevig dicht.
Voor bestellingen die door de brievenbus passen: Kras je eigen adres door en omcirkel het retouradres rechtsboven op de sticker. Schrijf in grote letters 'retour afzender' op de verpakking en deponeer deze in de een brievenbus van PostNL.
Voor bestellingen die als pakket zijn afgeleverd: Breng de verpakking met inhoud naar een servicepunt van PostNL en vraag de medewerker de zending naar het retouradres terug te sturen. De portokosten die je daarbij moet maken boeken we naar je terug, nog bovenop het aankoopbedrag.

Kan ik een proefdruk laten maken?

Ja, dat kan. Op de bestelpagina kun je een keuze maken tussen een setje kaarten, of een een losse kaart als proefdruk. Op de proefdruk staat geen watermerk, dus je kunt deze gewoon ook gebruiken. Bestel je van het ontwerp van de proefdruk later een set kaarten, dan krijg je bij een bestelling van 30 of meer kaarten het aankoopbedrag van de proefdruk als korting terug.

Kan ik het ontwerp van de proefdruk nog aanpassen voor de definitieve bestelling?

Is de proefkaart naar wens maar wil je toch nog wat aanpassen, ga dan eerst (via de link uit je e-mail) naar de bestelpagina van je proefkaart. Eerst klik je op 'bijbestellen' en vervolgens op 'kaartontwerp wijzigen'.

Hebben jullie alleen setjes kaarten of kan ik ze ook per stuk bestellen?

Bij Fotokaarten.nl kan je setjes kaarten in diverse aantallen bestellen, maar ook als een losse kaart. Nadat je de kaart hebt ontworpen wijst zich dit vanzelf.
Het is slim om op deze manier meerdere kaarten tegelijk in een bestelling te combineren. Bij kaarten van gelijk formaat en afwerking krijg je 35% korting op de tweede kaart in je winkelmandje, en 45% korting op de derde en volgende kaart.

Ik heb twee varianten nodig van de zelfde kaart, hoe doe ik dat?

Het komt vaak voor, bijvoorbeeld bij trouwkaarten en uitnodiging voor jubilea, dat je van een kaart twee varianten wilt bestellen, bijvoorbeeld met een andere tijdsvermelding in de tekst. Eerst plaats je de eerste variant in je winkelmandje. Daarna klik je op 'variant maken' om een kopie van je kaartontwerp aan te maken, die je dan als variant kunt bewerken en vervolgens ook in je winkelmandje kunt plaatsen.

Gemiddelde klantbeoordeling uit het afgelopen jaar: 9,5 / 10 via eKomi

Over fotokaarten.nl

Bij fotokaarten.nl maak je als sinds 2004 de mooiste kaarten met eigen foto's. Wij zijn een klein en onafhankelijk bedrijf. Wij bieden een laagdrempelige en klantvriendelijke manier voor het maken van alle soorten persoonlijke kaarten met eigen foto's.

Contact

Fotokaarten BV, Bilthoven
e-mail: info@fotokaarten.nl

Telefoon: (0031) (30) 2 88 88 59

Dit nummer is een informatienummer.
Wil je ons bellen? Hou dan je kaartnummer of leveradres bij de hand, dan kunnen we je zo snel mogelijk helpen.

© 2024 Fotokaarten BV. Alle rechten voorbehouden.