Zo werken wij: algemene voorwaarden van Fotokaarten BV
We doen ons best
We willen dat je tevreden bent met je fotokaarten. Je kan erop vertrouwen dat we ons best doen om een zo mooi mogelijke kaart voor je te maken en dat we ons inspannen om je kaarten snel bij jou te laten bezorgen.Wat je kan verwachten
Je kan van ons verwachten dat we onze afspraken nakomen. Als je bestelling en je betaling voor 12:00 's middags binnen zijn, worden je kaarten dezelfde werkdag gedrukt en aangeboden aan PostNL. In de regel is je bestelling dan binnen twee werkdagen in huis. We gaan pas drukken als je betaling binnen is. Houd rekening met een vertraging van twee werkdagen als je het geld overschrijft per bank of giro.Wat je zelf kan doen
Je kan ons helpen onze afspraken na te komen.Zorg voor een goede foto en controleer je teksten voor je de kaarten laat maken. Een goede foto is minimaal 300 kb en maximaal 5 Mb groot. Let ook op de compressie: een groot bestand kun je kleiner maken door te comprimeren maar dit gaat ten koste van de kwaliteit.
Controleer je teksten op typ- en schrijffouten en gebruik voorbeeldteksten als je het niet zeker weet.
Volg de aanwijzingen op de site op, ze zijn gebaseerd op onze ervaringen met miljoenen kaarten.
Zorg voor complete en juiste adresgegevens: maak het de postbode niet nodeloos moeilijk.
Houd je aan de wet
Het auteurs- en portretrecht zijn er om de rechten van rechthebbenden te beschermen en dat is een goede zaak. Fotokaarten gaat ervan uit dat het auteurs- en of portretrecht van de afbeeldingen en teksten bij jou ligt of dat je er afspraken over gemaakt hebt. We kunnen niet controleren of dat ook zo is en we zijn niet aansprakelijk voor aanspraken door rechthebbenden. Houd je gewoon aan de wet.Onze site maakt gebruik van cookies
Zonder cookies zou onze site niet kunnen werken. Voor een uitgebreide uitleg verwijzen we je naar ons privacybeleid.Wat niet onze verantwoordelijkheid is
Als je kaarten gedrukt zijn, worden ze aangeboden aan PostNL. In de regel worden ze in Nederland dan de volgende dag bezorgd. Als dat niet gebeurt, kunnen we daar weinig aan doen. Je kunt ons dan ook niet aansprakelijk stellen voor te laat of niet bezorgde kaarten. Op je statuspagina van je bestelling kun je -de naam zegt het al- de actuele status van je bestelling vinden. Is de status 'verzonden', dan hebben wij de kaarten aangeboden aan PostNL. We doen dat voor 18:00 uur.Als er toch een probleem is
Het kan voorkomen dat je fotokaarten niet helemaal voldoen aan je verwachtingen. Dat is vervelend. Laat het ons zo snel mogelijk weten, stuur een e-mail of bel de klantenservice en leg uit waarom je niet tevreden bent. Is het onze fout, dan zorgen we natuurlijk kosteloos voor nieuwe kaarten. Heb je zelf een foutje gemaakt, dan proberen we samen tot een oplossing te komen. Is een kaart niet helemaal naar wens maar verwachten wij dat het opnieuw afdrukken geen betere kaart gaat opleveren, dan kunnen wij een opdracht weigeren. Zelfs onze website heeft zijn technische beperkingen. Je kunt dan de bestelling terugsturen en daarna boeken wij het aankoopbedrag naar je terug.Meer informatie over het terugsturen van een bestelling vind je bij de meestgestelde vragen.
Wat we nog niet gezegd hebben
We hebben het recht om een opdracht te weigeren. Dat doen we niet zomaar en we zullen je normaal gesproken ook vertellen waarom we de opdracht niet kunnen of willen uitvoeren, maar we zijn dat niet verplicht. Je kan ons niet aansprakelijk stellen voor kosten die je moet maken als wij een opdracht niet of met vertraging uitvoeren.Vragen over onze voorwaarden
Is iets niet helemaal duidelijk, heb je een vraag of een opmerking? Mail ons dan: info@fotokaarten.nl of bel met de klantenservice: 087 872 4910Levering buiten Nederland
Wij leveren onze setjes kaarten en proefkaarten ook naar Belgiƫ. Verzending naar andere landen is niet mogelijk. U kunt vanuit het buitenland alleen als particulier bij Fotokaarten.nl bestellen. Wij verplichten ons er niet toe een factuur op te stellen waarin het BTW nummer van een onderneming buiten Nederland wordt vermeld.Dat betekent dat uw bestelling niet als intercommunautaire levering aangemerkt kan worden en de levering niet kan worden vrijgesteld van BTW. U betaalt aan Fotokaarten de BTW volgens het Nederlandse tarief.
Rechtstreeks geadresseerde kaarten sturen we alleen naar adressen in Nederland.
Privacy
Als bezoeker en klant van Fotokaarten laat je persoonlijke gegevens op onze site achter. Wij snappen dat je persoonlijke gegevens graag persoonlijk houdt. Daarom gaan we er vertrouwelijk mee om.Waar we je gegevens voor gebruiken
We gebruiken je gegevens om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken een kaart te ontwerpen en te bestellen. Sommige gegevens moeten we ook met anderen delen om je kaart te kunnen maken en bezorgen. Ook zij zijn verplicht om vertrouwelijk met je gegevens om te gaan. We zullen je persoonlijke gegevens en e-mail adres nooit ander bedrijf verkopen.Nieuws van Fotokaarten
Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden stem je ermee in dat we je per e-mail mogen benaderen met nieuws en aanbiedingen van Fotokaarten. Omdat we zelf ook niet zitten te wachten op de zoveelste nieuwsbrief zonder nieuws, sturen we je alleen een nieuwsbericht als we echt iets te vertellen hebben. We doen dat maximaal negen keer per jaar. In ieder nieuwsbericht zit een link waarmee je je kan afmelden (maar we rekenen erop dat je de mail zo interessant vindt, dat je dat niet doet).
Veilig betalen op de manier die jou het beste uitkomt