Kinderfeestje   |   Uitnodiging   |   Jubileum   |   Communie   |   Geboorte   |   Verhuizing   |   Dankkaarten   |   Kerst

LOGO

Algemene Voorwaarden

Zo werken wij: de algemene voorwaarden van Fotokaarten BV. Plaats je een bestelling, dan ga je met deze voorwaarden akkoord. Neem gerust contact op met onze klantenservice als er iets niet duidelijk is.

We doen ons best

We willen dat je tevreden bent met je fotokaarten. Je kan erop vertrouwen dat we ons best doen om een zo mooi mogelijke kaart voor je te maken en dat we ons inspannen om je kaarten snel bij jou te laten bezorgen.

Hoe wij werken

- Je kan van ons verwachten dat we onze afspraken rond de levertijd nakomen. Als je bestelling en je betaling voor 10:00 's ochtends door ons ontvangen zijn, worden de kaarten dezelfde of de volgende werkdag gedrukt en verzonden. In de regel wordt je bestelling de dag na verwerking bij je bezorgd.
Voor zowel de tijdige verwerking van de bestelling als de tijdige bezorging geldt ten allen tijde een voorbehoud vanwege technische storingen, of welke andere onvoorziene omstandigheden dan ook.

- We gaan kaarten pas drukken als je betaling door ons is ontvangen. Je betaling geldt als opdrachtbevestiging. Als de bestelling verwerkt en verzonden is krijg je een mail met een verzendbevestiging. Daarin vind je ook de informatie over hoe de bestelling verzonden is. De status kun je ook terugvinden op de bestelpagina.

- Na de betaling wordt je bestelling gereed gemaakt voor verwerking en kun je het kaartontwerp en de bestelling niet meer wijzigen. Als de bestelling al verwerkt of verzonden is kan annuleren alleen nog door het retour sturen van de bestelling.

Als er een probleem is

Het kan voorkomen dat je fotokaarten niet helemaal voldoen aan je verwachtingen. Dat is vervelend. Laat het ons zo snel mogelijk weten, stuur een e-mail of bel de klantenservice en leg uit waarom je niet tevreden bent. Is het onze fout, dan zorgen we natuurlijk kosteloos voor nieuwe kaarten. Heb je zelf een foutje gemaakt, dan proberen we samen tot een oplossing te komen. Is een kaart niet helemaal naar wens maar verwachten wij dat het opnieuw afdrukken geen betere kaart gaat opleveren, dan kunnen wij een opdracht weigeren. Zelfs onze website heeft zijn technische beperkingen. Je kunt dan de bestelling terugsturen en daarna boeken wij het aankoopbedrag naar je terug.
Meer informatie over het terugsturen van een bestelling vind je bij de meestgestelde vragen.

Als een bestelling niet of niet op tijd bezorgd wordt

Hoe graag we ook willen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, we zijn daarvoor afhankelijk van de bezorgdiensten. Vertragingen of fouten in de bezorging zijn nooit volledig uit te sluiten.
- Mocht een bestelling niet aankomen op de eerste of tweede verwachte bezorgdag, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Meestal komt een bestelling gewoon aan. Dit geldt ook in het geval dat de track-en-trace status al aangeeft dat een bestelling wel bezorgd is.
- Mocht een bestelling op de derde verwachte bezorgdag nog niet bezorgd zijn, dan maken we een inschatting van wat er aan de hand kan zijn, mede afhankelijk van de track-en-trace status, en zoeken we samen een oplossing. Dat kan betekenen dat we vragen toch nog even te wachten, of dat we de kaarten op onze kosten opnieuw drukken, maar daar verplichten wij ons niet toe. Ook kunnen we je vragen bij een herdruk een ander bezorgadres te geven.
- Mocht de bestelling een week na de eerste bezorgdag nog niet bezorgd zijn, dan geven we je een volledige restitutie, of drukken en verzenden we de bestelling in overleg kosteloos opnieuw.

Aansprakelijkheid

Fotokaarten BV is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor welke schade of ongemak dan ook als een bestelling onverhoopt niet aan de verwachting voldoet of niet volgens verwachting uitgeleverd en bezorgd kan worden.

Houd je aan de wet

Het auteurs- en portretrecht zijn er om de rechten van rechthebbenden te beschermen en dat is een goede zaak. Fotokaarten gaat ervan uit dat het auteurs- en of portretrecht van de afbeeldingen en teksten bij jou ligt of dat je er afspraken over gemaakt hebt. We kunnen niet controleren of dat ook zo is en we zijn niet aansprakelijk voor aanspraken door rechthebbenden. Houd je gewoon aan de wet.

Onze site maakt gebruik van cookies

Zonder cookies zou onze site niet kunnen werken. Voor een uitgebreide uitleg verwijzen we je naar ons privacybeleid.

Weigeren van bestellingen

We hebben het recht om een opdracht te weigeren. Dat doen we niet zomaar en we zullen je normaal gesproken ook vertellen waarom we de opdracht niet kunnen of willen uitvoeren, maar we zijn dat niet verplicht. Je kan ons niet aansprakelijk stellen voor kosten die je moet maken als wij een opdracht niet of met vertraging uitvoeren.

Levering buiten Nederland

Wij leveren onze setjes kaarten en proefkaarten ook naar België. Verzending naar andere landen is niet mogelijk. U kunt vanuit het buitenland alleen als particulier bij Fotokaarten.nl bestellen. Wij verplichten ons er niet toe een factuur op te stellen waarin het BTW nummer van een onderneming buiten Nederland wordt vermeld.
Dat betekent dat uw bestelling niet als intercommunautaire levering aangemerkt kan worden en de levering niet kan worden vrijgesteld van BTW. U betaalt aan Fotokaarten de BTW volgens het Nederlandse tarief.

Privacy

Als bezoeker en klant van Fotokaarten laat je persoonlijke gegevens op onze site achter. Wij snappen dat je persoonlijke gegevens graag persoonlijk houdt. Daarom gaan we er vertrouwelijk mee om. Lees voor meer informatie ons privacy-beleid.

Waar we je gegevens voor gebruiken

We gebruiken je gegevens om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken een kaart te ontwerpen en te bestellen. Sommige gegevens moeten we ook met anderen delen om je kaart te kunnen maken en bezorgen. Ook zij zijn verplicht om vertrouwelijk met je gegevens om te gaan. We zullen je persoonlijke gegevens en e-mail adres nooit ander bedrijf verkopen.

Nieuwsbrief van Fotokaarten

Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden stem je ermee in dat we je per e-mail mogen benaderen met nieuws en aanbiedingen van Fotokaarten. Omdat we zelf ook niet zitten te wachten op de zoveelste nieuwsbrief zonder nieuws, sturen we je alleen een nieuwsbericht als we echt iets te vertellen hebben. We doen dat maximaal twaalf keer per jaar. In ieder nieuwsbericht zit een link waarmee je je kan afmelden (maar we rekenen erop dat je de mail zo interessant vindt, dat je dat niet doet).

Gemiddelde klantbeoordeling uit het afgelopen jaar: 9,5 / 10 via eKomi

Over fotokaarten.nl

Bij fotokaarten.nl maak je als sinds 2004 de mooiste kaarten met eigen foto's. Wij zijn een klein en onafhankelijk bedrijf. Wij bieden een laagdrempelige en klantvriendelijke manier voor het maken van alle soorten persoonlijke kaarten met eigen foto's.

Contact

Fotokaarten BV, Bilthoven
e-mail: info@fotokaarten.nl

Telefoon: (0031) (30) 2 88 88 59

Dit nummer is een informatienummer.
Wil je ons bellen? Hou dan je kaartnummer of leveradres bij de hand, dan kunnen we je zo snel mogelijk helpen.

© 2024 Fotokaarten BV. Alle rechten voorbehouden.